sima1414 Arkadaşlar tam 32. Hafta da mı almam gerek 31+ 5 de verseler olmaz mı 2 günle tekrar ücret ödemek istemiyorum 31+ 5 de verseler daha iyi olur kontrol gününe denk geliyor .
lale_lale sima1414 32. Haftada veriliyor öncesi verilmiyor Ben 32+5 te almıştım Muhasebede 33.haftaya gelmeden al demişti. Doğumdan sonra güzel para alacaksınız zaten bence alın
hayatisigi sima1414 ben devlette 31+4te aldım sistem 32. Hafta gibi verdi tahmini doğum daha erkene çekilmiş oldu ama sıkıntı olmaz sonra o günler ekleneceği için
ecemk94 sima1414 doktorunuzla imkan varsa iletişime geçip rapor talep edin. Randevu almadan gidip raporu teslim alın ben öyle yapmıştım. Yardımcı olmuştu.