elifmuslu evet evim de çok yakın. Ama hem oraya hem özelde takipliyim. Genetik testlerim yapıldı sorun görülmedi. Rahim şekli Y dediler, histeroskopi ile düzeltildi. Bu artık 6. hamileliğim ama 1 tanesi bile ilerleyemedi. Dış gebelik, kimyasal, düşükler. Çok fazla şey yaşadım. Hamile olduğumu ogrendigimde sevinemiyorum artık