elatoriaa Hanımlar merhaba doğumum yaklaştı hastane çantası hazırlayacağım kendime kaç tane pijama takımı koymam gerekir 💕
clementine16 elatoriaa ben 3 koyacağım bir elbise ve sabahlık, bir tane ertesi gün fotoğraf çekinmelil, bir tane de şortlu normal salaş bir takım koyacağım gece rahat uyumalık
ayfer4458 Normal doğum yaptım iki günlüğüz iki adet koymuştum ama fazla gerekebiliyor hastane süreci farklı ilerleyebiliyor uzun kalınabilir veya uzeriniz kurlenebiliyor en az üç adet tavsiye ederim normal doğum için
aslhnkrts9 elatoriaa iki tane koymuştum sadece birini giydim normal doğumdu fotoğraf çekimi vs yaptırmadım o yzğden yeterli olmuştu
beautiful_ elatoriaa ben her ihtimale karşı 2 elbise 2 de pijama koyacağım pijamaları gitmeyebilirim çünkü elbise aşırı rahat
Zmomer elatoriaa bitane tam sabahlıklı takım koydum omu giyicem ilk bir tame de yedek koydum bide normal cıkıs kıyafeti olur yeterli bence lazım olsa evden getirirler
elatoriaa elatoriaa ssvd deneyeceğim sanırım en iyisi 3 tane koymak normal mi olur sezeryan mı bilmiyorum. İlk doğumum üstünden 4 yıl geçti kaç tane koyduğumu hatırlamıyorum 😂
leblebi_ elatoriaa 3 pijama 1 elbise koydum nolur nolmaz belki bir geceden fazla kalırız kan olur kirlenir belli olmaz
malakas elatoriaa valla ben 2 tane koymuştum bir tane tek giydim. Sezaryen olmuştum zaten akşamına çıktım hastaneden. Bence fazla koyup kendinize yük etmeyin