nafiye66 canım umudunu kesme 2 kez çatlatma iğnesi yaptım tutmadı doktora bi kaç ay dinlenip tedaviye daha sonra devam etmek istediğimi söyledim herşeyi bıraktığım ay hamile kaldım, Bi yakinimin 3 yıl çocuğu olmuyordu tüp bebek tedavisine başlayacağı ay hamile kaldı, bi arkadaşımın eşi iş gereği sadece bi kaç gün yanında kaldı ve tek ilişki de gebe kaldı, bunları duydukça eminim ki sana umut oluruz Çok zor bişey evet ama tamamiyle beyin oyunu gibi bişey bu ne zaman salıyorsun düşünmüyorsun o zaman oluyor istersen sende aynısını dene canım oluruna bırakmaya çalış dınlen özellikle iliskiyi sadece bebek olsun diye yaşama tamamen oluruna bırak