sugunes bazen ben de düşünüyorum sanırım haftam daha da ilerleyince daha sık düşünürüm sizin gibi ama hayatta başka zorlu alanlarda tecrübe edip kendimi telkin ettiğim bir kanım var o da bir şeyi düşünmenin, düşündüğümüz şeyi yaşamaktan daha zor olduğu. Beyin gerçekten dramayı seviyo bence. Doğum yaklaşıp kaygılarım arttıkça kendime bunu hatırlatıcam ‘düşündüğünden daha kolay olacak’ diye. Belki sizin de işinize yarar böyle düşünmek. Dilerim çok rahat ve sorunsuz bir doğumumuz olsun. Sağlıkla kucağınıza alın mutlulukla büyütün 🙏