gzeemnr benim ilk doğumum sezeryan olduğu için Buda zorunlu sezeryan olucak o yüzden hiç normal doğum hakkında konuşmadık memnunum doktorumdan sadece çok fazla hasta olmamasına rağmen çok bekletiyo bir yarım saat kadar sıra bekliyorum yani o kısmı rahatsız ediyor beni biraz yoksa ilgili bir doktor detaylı ilgileniyo