busrayilmzz06 evet ben kızımı hep onda yıkadım tekken , havlu koydum altına üstüne müslin bez öyle yıkadım . Birinin tutmasını beklemeye gerek kalmadı. Çünkü ben hep birinin gelip yardım etmesini bekledim kimse gelmediği için 20 gün yıkayamadım hep silmiştim çocuğu en son bu rampayı aldım rahat ettim