melis_93 benimde iki dudak üstünde kocaman bi şişlik vardı eski sezaryen yerimden mi acaba diye çok korktum doktora gittim ultrosonla baktı çocuk kafasını yerleştirmiş dedi dediği gibide oldu pozisyon değiştirdikçe geçti arada gene koyuyo kafasını şişiyor eyer böyle bişeyse ama başka şişlikse bilemem