Merhaba kızlar,
Ben polikistik over (PCOS) hastasıyım. Şu an reglim 10 gün gecikti, evde yaptığım idrar testleri negatif çıkıyor. Şöyle bir yol izlemek istiyorum, tecrübesi olanlar fikir verebilirse çok sevinirim:
Öncelikle devlete gidip kan testi (Beta-HCG) yaptıracağım. Gebelik olmadığı kesinleşirse doktor kontrolünde adet söktürücü yazdırıp kullanmayı düşünüyorum.
Asıl merak ettiğim kısım bundan sonrası: Adet söktürücü bittikten sonra regl olunca, adetin 2. veya 3. günü direkt özele gitsem, doktor hemen o ay yumurta takibine ya da ilaçlı bir tedaviye başlar mı? Benzer süreçlerden geçen, söktürücü kullandıktan hemen sonraki adetle yumurta takibine / Klomen-Femara gibi tedavilere başlayan var mı aranızda? Süreç nasıl ilerliyor,