İyi akşamlar herkese. Benim gibi zaten yıllardır fıtık ağrısı çeken ve bu ağrılara hamilelik sürecinde devam edenler var mı? Boynumda ve belimde 5-6 tane fıtık var 9-10 yıldır zaten çekiyorum boynumdaki bazı zamanlar kafama vuruyor ağrısı kötü oluyor. Hamileliğimden önce masaja gidiyordum belirli aralıklarla ama şimdi o kremler vs sürecekleri için ondan da emin değilim. Bu durum ile savaşan var mı? Neler yapıyorsunuz?