kbr135 benim de 2 haftadır öyleydi kolum ağrıyor diye acile gittim meğerse doğum kasılmaları ve sancilariymis 2 gündür yatıyoruz 30 haftalığız bence doktorunla görüş bir nst yapsınlar serumlarla falan azaltıyorlar en azından o hissi ve yatmak ben 2 gündür yatıyorum baya baya ağrılarım azaldı dinlenmek sartmış