metininprensesi UmutluYasam hayır daha bişey almadım da biraz maddi açıdan rahat bir zamanı bekliyorum toplu almaktan yanayım umarım geç kalmam sanki şuan erken gibi
gebeyimgebesin UmutluYasam benimde son 95 😍 ama ben ikiz gebeyim yarısı kadar sürem olsa öper başıma koyarım 😂🙈
UmutluYasam metininprensesi bende olan olur olmayanda sonradan alınır düşüncesindeyim sonuçta her şey artık elimizin altında rahat ulaşıyoruz
nur_344 UmutluYasam 2.gebeliğim abisinden kalanları var ama yenidoğan için almaya başladım artık eksikleri var biraz
ozge_krm UmutluYasam bi kaç tane zıbın aldım o kadar temmuzda başlıcam liste yapmam lazım hediye alınacaklarda var onlara göre almaya başlıcam
sadissss06 UmutluYasam bugün doğumum gerçekleşti 3030 gr olarak dünyaya geldi kızım solunum sıkıntısı yaşadığı için küveze aldırlar inaşşah yakın zaman da çıkarız 🌸🙏🏻
UmutluYasam sadissss06 ay canım hayırlı olsun inşallah en kısa sürede kucağına alırsın evinizde yeni hayatınıza başlarsınız 🫶🏻👼🏻