rose987 Bebeğinizin kalp atışlarını kaçıncı haftada duydunuz ? Doktora göre 6 haftalık hamileyim ve bebeğin bu haftalarda kalp atışları duyulur ama benim bebeğimde duyulmadı düşük olabilir ya da gelişmiyo olabilir bebek dedi bu durumu yaşayan var mı ?
fammyyy rose987 canım ilk bebeğimde 6. Haftada gittim kalbi duymadım doktorum sağolsun aşırı yapıcı olumlu yaklaşan bir kadındı bunun olağan bir dırum olduğunu 8. Haftada yine gitmemi söyledi ve 8. Hafta da hem cinsiyet tahmini yapmıştı( ki tuttu) hem de kalbi duyduk çok şükür. İnşaallah sende duyarsın bebişinin minnak kalbini.
merve3531 rose987 canım sata göre 7+4 üm 6+6 da gittim bebeği yolk sacı bile göremedik geç döllenme olabilir bir hafta sonra bakalım dedi tekrar bende korkuyorum bakalım pazartesi gidicem tekrar seninde geç döllenmeyse daha duyulur haftaya falan 8-9 haftalarda bile duyan var
happyela rose987 6.hafta kalp atışı duyulmadı diye düşük olabilir veya gelişmiyor olabilir denecek bir hafta değil bence. Daha erken herkes de aynı olmuyor ki. 1 hafta daha bekleyip tekrar gidin. Farklı bir doktora daha görünün.
rose987 fammyyy inşallah ama benim doktorum pek olumlu konuşmadı sorun var gibi konuştu bende çok üzüldüm
senamervehjkkgf merve3531 benimde 7+4 de gittigimde duyamadık sadece kese gördüm 10 gün sonra tekrar gel dedi doktor ister istemez bnde korktum ertesi gün kanamam oldu acile gittim acilde baktılar ultrasonla kalp atışı duyuldu rahimim biraz geriye dogru oldugu için duyulmamıştır dedi yani duyduk çok şükür umarım sizde duyarsınız
rose987 happyela zaten bir hafta sonra bakalım dedi ama görünmezse de bi sorun vardır gibi konuştu doktor bu beni üzdü ve korkuttu
fammyyy rose987 şimdi doktor adına konuşamam doktorlarımız daha iyi bilirler tabi ama allahtan umut kesilmez. Strese sokma sabırla bekle inşaallah güzel haberlerini yazarsın bizlere.
merve3531 senamervehjkkgf yarın benimde randevum en son 5 gün önce gittim sadece kese vardı 7+5 olucam inşallah bebeği görür duyarım benim hiç kanamam falan olmadı
seheraren rose987 bende 8.haftamda olduğumu düşünerek gitmiştim doktora ultrasonda 6+4 olarak çıktı.Ne karından nede alttan muayenede duyamadık atışları.Bir hafta bekledikten sonra yarın gideceğim tekrar.Doktor normal bir şey olduğunu bir süre beklemek gerektiğini söylemişti.
rose987 seheraren benim doktorum beni biraz korkuttu bu durumun normal olduğunu söylemedi bende bu yüzden daha çok tedirgin oldum
zehraclk0 rose987 İlk hamileliğimde 6+3te kalp atışını duydum, ikincisinde ise 6+3te bebeği bile göremedik tam bir hafta sonra bebeği görüp kalp atışını duyduk. Yani çok normal hemen gelişmiyor diyorlar