Nuraydiyebiri doktor verdi tarihi ama bebege de bağlı dedi ☺️ Bel ağrılarım çok fazla var ama herhanfi bir sorun yaşamadım henüz sürekli dinleniyorum ev işi filan yapmıyorum açıkcası bütün günüm yatarak geçiyor ,, sizin de çok az kalmış bol bol dinlenin plesanta asagıda olunca kanama riskimiz de fazla oluyor çünkü inşallah hayırlısıyla siz de bebişinizi zamanında kucagınıza alırsınız ☺️🙏🏻