Merakliana yani ben hiç dikkat etmiyordum , ablam o yüzden erken Doğum yaptı, herkes dddi ayağını yukarıya kaldır, yükseğe uzanma, ağır taşıma inşaallah sende öyle yap bilmiyorum benimki o yüzden mi çıktı ama doktorlar bana bebek büyüdükçe o da bebekle birlikte yukar çıkıyor dddi