oyku5 5 yıl önce oğluma almıştım, tepe tepe kullandık şimdi doğacak bebeğime de kullanıcam :) gayet güzel sağlam konforlu. Kabin koy kadar hafif değil ama aşırı ağır değil. Ben daha sonrasında seyahatler için libelle de aldım kabin boy ihtiyacı duydum