Dilos3434 bebeğin görünmesi için erken olabilir o hafta bundan endişe duymayın. Kese göründüyse iyi haber demek ki bir iç gebelik dış gebelik değil. Normal ilerleyecektir inşallah kalp atışını duyduğunuzda daha rahat hissedersiniz. Ancak endişeler hiç bitmiyor bu sefer de kalbi hala atıyor mu kaygısı başlar. İlk zamanlar özellikle böyle biraz yıpratıcı. Aksini düşünmek için belirgin bir sebep yoksa olumlu düşünün normal süreçler bunlar bebek hemen görülmeyebilir çok normal. Allah kucağınızda göstersin sağlıkla ilerlesin inşallah