Nrcn61 ya bende de olmuştu cok fazla gaz dolmuştu içim. O kadar gazlıydım ki çıldırıyodum cunku normalde hiç gaz problemim olmazdı. Ben suni de almadım epiduralde almadım. Sdece doğumdan sonra rahimde problem oldu beni genel anestezıyle uyutup rahmimi temizlemişlerdi. Hep genel anestezinin yan etkisi diye düşünmüştüm ama şimdi sende yazınca bi şüphe düştü 😂