Esmstf Eflinisa bende 35+5 im doktorum normale yonlendirmek istiyor ama ben cok korkuyorum sanirim ayni tarihlerde bende sezeryan olacam henuz gun vermedi ama 39 dolmadan almam dedi
Irmakdkm Eflinisa arkadaşında 16 nisan 25-26 nisanda benim olabilir daha karar vermedim normal mi sezaryen mi diye 🙏🏼💙
Esmstf Peki kizlar bi sorum olacak gün yaklastikca korkularim artiyo kötu bise olacak gibi geliyo sizede oluyomu 🤔