sevgidemrr hahahah hazır et. Biraz uğraştırıcı bir şey çünkü. Annen kardeşin dalan yardım etsin. Ben de 34+6 yım. 35 sayılır. 32 ye kadar bitirmiştim ama kendi bakım ürünlerimi eklemedim ve yorgunlukla kapatı kapatıverdim. Yarın açıp düzenliycem tekrar. Yıkayıp, etiket söküp dikmesi ve kurutması çok zaman alıp yoruyo. Hele bu zamanlar iyice ağırlaşıyo insan. Bir şey yapası gelmiyo. Ama bekleme artık.