Bsraao ben de yaptırdım 25 bın eğer dıyorsankı çocukta herhangi bır hastalık olduğunda doğum sendromu gıbı hersekılde kabulüm yaptırma ama tabıkı bır anne olarak herkes benım kabulüm dıyor takı ısın ıcıne girene kadar ben 22 haftada yaptırdım fetal dna çünkü detaylı utrasyonda sıkıntılar çıktı doktorlar en küçük ıhtımalı bıle söylemek zorunda o kadar çok korktum kı çünkü kımseme yok annem kanser hasası bana bırsey olsa bakacak kımse yok günlerce ağladım ama çok şükür temız çıktı en azından ıcım rahat