Sevgili arkadaşlar 4.5 ve 1.5 yasinda iki oğlum var sonradan sonraya içime oturmaya başlayan bir konu oldu.Neden dedelerinin isimlerini koymadım ki diyorum.Lohusalık kafasıyla düşünemedim isimlerinin aldıklarının kaderini yaşar derlerdi bende yaşamasını istemedim ama şuan buna inanmıyorum.İlk oğlumun isiminin söylenisine yakın bir isim dedesinin ismi öteki oğlumun adı da Efe onunda yanına koysam öteki dedesinin ismini çok saçma mi olur bu saatten sonra yani tamamıyla değişmeyecek eklemeyi düşünüyorum insanlar ne der bu saatten sonra diye düşünüyorum eşime danışmadım kabul de etmez ama sizlerin görüşlerini merak ediyorum.Psikolojik olarak 4.5 yaşındaki etkilenir mi yoksa hatırlamaz mi böyle örnekler var midir