Canım ben Doona bebek arabasını aldım çok çok çok memnunum. Aşırı kullanışlı her yerde istediğim an puset yapıyorum o yüzden her yere gidebildim çok güzel gezdim tozdum ürün açıklamasında sanırım kısa süreli kullanım yazıyordu tam tarihi hatırlamıyorum ama oğlum şu an 2 yaşında ve hala kullanabiliyorum şimdi oğluma globber bisiklet aldığım için kullanmıyorum kışın büyük ihtimalle ihtiyacım olursa yine kullanacağım çünkü hem küçük hem kullanışlı hem pratik her konuda beni mutlu etti doona öarkası bile benim kadar reklamlarını iyi yapamazlar herkes alıp kullanaın harika bir ürün😂😂😂