Kızlar 24+1 hamileyim gün geçtikçe çirkinleştim alnıma yanaklarıma bıyık bölgelerine leke vurmuş iki oğlumda hiç böyle lekeler vurmamıştı yüzümde ya çok moralim bozuluyor aynaya baktığımda aranızda varmı böyle benim gibi yüzüne leke vuran😒inşallah doğumdan sonra geçer 😔