meryys Benim detaylı ultrason günü hemen amniyosentez alındı. Aç tok olmak fark etmiyordu. Sonrasında uzun süre ayakta kalmamanız gerek. Bende ertesi gün biraz su gelişi gibi oldu, ayakta kalmıştım biraz, 10-15 dk kadar yani o da, ona bağladım. Fotoğrafını çekip atmamı istedi doktorum, sonra da kontrole çağırdı. Neyse ki bebeğin suyu da azalma olmamıştı. Duş vs ne zaman aldım hatırlamıyorum açıkçası.
İlk gün falan hafif ağrı oldu ama karın ağrısı/Regl ağrısı gibiydi. Çok azdı.
İşlem sırasında da bebek kontrol edilerek işlem yapılıyor, dezenfekte ediyorlar karnınızı. Normal aşı olur kadar acımıştı benim. Çok hızlı bitiyor zaten. Endişe etmeyin. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız.