Kızlar biz 35+3 olduk ilk nst ye girdik geçen gün bir sorun yok denildi özel hastanede bir doktora gidiyorum doktor a doğum şekli belli mi sizce diyorum ameliyat masasında bile değişir diye bi cevap verdi ben belirsizliğe gelemiyorum aşırı sinir oldum doktorun umursamaz gibi tavrına normal mi sizce 🥹