Kızlar 10+ 3 haftalık gebeyim en son 10 gün önce doktora gitmiştim kese etrafında hafif bir kanama var yerleşme kanaması demişti kalp atımı falan baya güzeldi bir saat önce falan lavabodayken koyu pıhtı şeklinde bir kanamam geldi bir daha devam etmedi ama korktum açıkçası daha önce başına gelen var mı