akdkt 5+4 deyiz kontrole gittniz mi kalp atışı duydunuz mu haftaya gitmeyi düşünüyorum bende o zaman A kadar duyulur belki
vascenceloss akdkt ben de dün 5+4te gittim alttan kese göründü canım ama kalp atışı için 2 hafta sonra çağırdı
_Mother_ akdkt sat tarihime göre 5+6 ama 18 mayısta tek birliktelik oldu ona göre de 3 haftalık oluyor sanırım 3 Haziran da 106 ile öğrendim doktora 17 sinde gideceğim
akdkt yase0671 bulantı değil de sabah uyandığımda gözüm kararıyor böyle ayakta durunca kendimi kötü hissediyorum birşeyler yedikten sonra düzeliyorum
Eagle33 vascenceloss ay kuzucummm ne güzel senin bu haberlerini okumak çok sevindim güzel devam etsin inşallah 🙏 inşallah aranıza katılırım ben dee 🩷
charchar 5+2’yim kızlar bugün doktora gittim keseyi alttan görür diye düşünerek üstten baktı gördü çok şükür. Haftaya yine çağırdı kalp atışı için de sonraki hafta tekrar gelirsin dedi
fammyyy akdkt ben 4+3 te kan verdim 97 çıktı. Daha vermedim pazwrtesi verecğim tekrar inşaallah yükselmiştir
vascenceloss Eagle33 🥰🥰🥰🥰🥰 inşallah canım inşallahhh hafta hafta birbirimizle payşasıcaz birlikte götüreceğiz bu süreci güzel haverletini Bekliyorum ben de
zeyen27 Bende 5+4 düm ama bugün peçeteye silince sıvı açık pembe renk kan geldi klozettede vardı biraz kabız gibiydimde o mu yaptı bilmiyorum çok korktum yarın doktora gidicem