Benim suyum geldikten sonra regl sancısı gibi sancılarım olmaya başladı evde pilates topunun üzerinde bir kaç saat geçirmiştim. Telefonda ebeyle sürekli kontrol ediyorduk sancı sıklığı artınca hastaneye gittik bir baktım 8cm açılmam var. Çok iyi yani. Biraz daha bekledik odada sonra doğumhaneye geçtik işte ordan sonrası benim için çok zordu. 8cm de kaldı ve açılmam devam etmedi ama herkesin yapısı farklı. Doğumhanedeki durum sanki büyük tuvaletin var ve çıkaramıyorsun gibi bir şey bence.