busrax_ bende Çarşamba günü gitmiştim bı tane çatlamış yumurta ve 16mm yumurtan var demişti doktor oda cumartesi günü çatladı. Bende yumurtlama günü çok kasık ağrısı oluyor ordan anladım. Bu ay kendiliğinden iki yumurta büyümüş yani umarım tutar
Benimde 2 seneyi geçti artık 🥲