10 ay önce doğum yaptım ve bebek düşünmüyorum bide çünkü iki tane var eşimde uzakta çalışıyor haftada 1 defa anca geliyor geri çekilme ile korunuyoruz son 5 aydır adetim bı öncekinden 5-6 gün gecikirdi hep geçen ay yani Nisan’da 25 inde oldu bu ayda 30 u gibi gelir dedim ama gelmedi geçen aya göre 12 gün gecikti test almaya gidemiyorum ama sizce hamilelik ihtimali varmı🥺😕