31+3′teyim. Zaten doktorlar da solunuza yatınca ya da yan yatınca bebeğe daha fazla kan oksijen gittiği için hareketlenebilir diyorlar
Ama yan yatınca yattığım yönden tekmeliyor sanki onu eziyormuşum gibi hissedip dönüyorum sizin de başınıza geliyor mu? 🤣