incilaada Sezeryan sonrası kan sulandırıcı iğne yaptınızmı ve sizlerdede kolda aşırı ağrı yanma oldumu ben kolumu kaldıramıyorum ağrıdan
merveyldzz incilaada merhaba sezaryen sonrası 1 hafta veya 10 gün boyunca kan sulandırıcı iğne yaptım. Ama bahsettiğiniz gibi şiddetli bir ağrı olmadı
atlasinannesi40 incilaada doguma kadar kullanacağım ve doğum sonrasi da kac gun olduğunu belirleyecek doktor canim. Yanlış yere denk gelince şişme agri oluyor haricinde morarıyor da artik alıştım saglikla tutunsun da bebeğim razıyım
kevseryakar8 Hamileyken 8 ay boyunca kullanıyorum uzun süre kullaninca morarma kısa süreli ağrı oluyor ama sonra geciyo Yanlış yere denk gelirse çok agriyo