bittercikolataaa Kızlar selam Beklenen adet tarihime 4 gün var ovulasyon denedim çatlamanın üzerinden 11 gün geçti Sizce var mı ? Varsa bu kadar silik çıkması normal mi ? https://hizliresim.com/2sfplob
egeemomms bittercikolataaa 5 dakika içinde çıktıysa var🌸 2 gün sonra testi tekrarlayın ya da direkt kan verin
bittercikolataaa selvi_g Şöyle hemen bi çizgi belirdi ama var ile yok arasıydı çıktı direkt Kurudukça böyle belirgin olmaya başladı
bittercikolataaa _pearl İdarı damlattım test yerine geçmeye başlayınca gözüme çarptı hemen ama çok zor görünüyordu ilk dakikalarda gördüm ama durdukça daha da böyle belli olmaya başladı
elifcepel bittercikolataaa evet var. Bi iki gün sonra tekrar yap istersen test. Yada kan verebilirsin en garantisi