cinderella rabissb 38 de çatı muayenesi yaptırdım hiç bişey olmadı valla 40+4 de doğmuştu zorla getirdik suni sancıyla 😁
bsrelif Doğumu başlayan da var başlamayanda bende nasıl yaptıklarına bağlı sıyırma şeklinde yapan da var onlarınkiler hemen oluyo
ARYa143 bsrelif evet kişiye göre değişiyor, yapma şekline göre de belki 👌 ama sıyırma işlemi farklı bebeğim onda tek parmakla giriyorlar çatıda iki ordan anşayabilrain 🙄 , bir de çatı muayenesinde kemiğe bakıyolar, sıyırma işlemi rahim ağzıyla ilgili🤗
symyld ARYa143 bende tek parmakla da bakti iki parmakla da baktı fazla kanamam oldu doğum başlayacak sandim korktum ama durdu akşam
symyld ARYa143 iyiyim şükür pazartesi 38.haftaya gircem.bebegin kilosu 2600dü o yüzden birazdaha beklesin istemistim
ARYa143 symyld maşallah maşallah, bebeğe kilo aldıran şeyler ye kuzucum inşallah daha da kilo alır, benim ilk kızım da zayıf doğdu(2775) tutmaya korkuyodum🙈🤭birazcık etli butlu olunca rahat mı tutulur acaba diye de düşünüyo insan😊 sağlıkla gelsin🥰
iattt Bende çatı muayenesi yaptırdım ve çok ağrılı oldu bütün gün kasık ağrısı yaşadım ve ertesi sabah aynı saatlerde de doğumum oldu
Momlife_ rabissb instagramda bir ebe takip ediyorum sabah bu soruya denk geldim cevaplamış öyle bir şey yokmuş kahverengi leke gelebilir korkmayın diyor