ikinci--geliyor GozdeKB yani kimisi zararlı diyor kimisi iki bakvaya eş değer diyor bilmiyorum yaptirdim valla gerekli gormeselerdi yapmazlardi heralde 🤣
GozdeKB Esrasrgn kaç saatlik açlık oluyor daha öncesinden yediğinize dikkat ettiniz mi bide tadı neye benziyor o sıvının çok mu kötü 🥲
Esrasrgn GozdeKB akşamdan yemiştim işte saat olarak kaç saat bilmiyorum ama çok geç değil en geç 9 falan. Tadı normal şekerli su yok bana aşırı kötü içilmicekmiş gibi gelmedi 🙂
melismersin GozdeKB ben 24 te yaptırmıştım. Şekerim çıkmadı şükür ama kayın validemde şeker var gebelik şekeride olmuş hep eşimde 5.5 kilo doğmuş bu sebeple. 16. Haftada falan şekerli şeyler tüketmeyi bırakmıştım hep
GozdeKB melismersin benimde kayınbabamda şeker var eşim 4 kilo doğmuş kızım 3700 oldu bakalım oğlum kaç kilo olacak inşallah şeker falan çıkmaz hba1c normal çıktı aks de normal çıkıyor ama bilmiyorum yinede yaptırayım diyorum
anneoldukmusimdi ikinci--geliyor benim de açlık 78, 1. Saat tokluj 142 çıktı. Doktor dikkat edeceksin dedi. Diyet olarak ne yapıyorsun şuan? Canım sıkıldı tatlı yemeyi seviyordum artık yiyemeyeceğim diye😂
melismersin GozdeKB bence yaptırın. En azından içini ferah olur. Sonuçta yıl 2026 zararlı olsa bu kadar doktor yaptırmaz siye düşünüyorum