Kızlar selam 34 haftalık hamileyim ama neredeyse hamileliğimin çoğu enfeksiyon ile geçti artık usandım 🤦♀️ en son iki fitil kullanımımdan mı yada kaşıntıdan mı bilmiyorum genital bölgem şişti gün içinde Allahtan şişliği indi. Şimdi de kaşıntım var ama mantar gibi bir akıntım yok. Fitil kullanmak istemiyorum siz neler yaptınız başımıza geldi mi nasıl geçirdiniz 🤦♀️