Demetsltv Canım yalnız değiliz, burada o kadar çok kader ortağımız var ki.. ben de 19 şubatta kürtaj oldum.. onunca haftamıza girerken kalbi durdu ve doktora gittiğim günün bir önceki günü durmuş kalbi muhtemelen.. insan ister istemez hayal kuruyor plan kuruyor.. doktorum çok iyidi, sen bir şeyi yanlış yapmadın sağlıksız bir bebekmiş, şimdi olması sonra zor kararlar almaktan daha iyi dedi ve haklı.. burda bir sürü anne bana teselli oldu.. insan neler atlatıyor hayatında bu da geçecek inşâAllah. Tez zamanda sağlıkla gebe kalırız inşâAllah. Kaybettiğimiz yavrular da cennete girme vesilemiz olsun 🌷🌷🌷