Mom_24 Merhaba kızlar. 25 haftalık gebeliği olan hanımlar bebeğinizin gr nedir acaba. Benim şuan 790 dedi doktor
Mom_24 selo48 yaaa maşallah. Bende hep isterdim ikizlerim olsun. Rabbim size güle güle büyütmeyi nasip etsin. Cinsiyetleri ne 🫠
_pearl Mom_24 @yeliz1923 Kaşar kefir yoğurt çiğ süt alıp kendim kaynatıyorum meyve sebze et balık herşeyi yiyorum vallahi birazda genetik eşimde iri yapılı uzun bende uzun boyluyum doktor size çekmiş diyor
pengumommy Benimde ikiz 25+3 deyim 740 larda birşey demişti çok takilmadim haftasiyla uyumlu dedi için
Mom_24 ozemay aslında çok kilo takıntım yok sağlıklı olsun ama ne bilim herhalde annelik içgüdüsü. İnşallah dediğiniz gibi olur 🙏🏻
Mom_24 _pearl oh maşallah maşallah. Ömrü de uzun olsun. Bende yiyorum ama stres hayatımda çok var belkide ondandır
_pearl Mom_24 inanki bende de var sorunsuz bi hayatım yok ama vicdan yapıyorum onun için yiyorum sende öyle yap