Herkese merhaba güzel anneler ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi yaşamıştım oğlum 5 sene önce 7 aylık acil sezaryenle alınmıştı . Şuan 2. Ci gebeliğim 28 haftalığım idrarda tekrar protein kaçağı çıktı çok korkuyorum moralim bozuk ne yapacağımı bilmiyorum 24 saat boyunca idrar toplayıp laboratuvara vereceğiz ne derece kaçak olup olmadığı na bakılacak aynı durumu yasayann var mı