Kızlar şuan 36 haftalığım 2 gün önce kontrole gittim suyum normalden biraz azmış bebeğimin hareketlerini de az hissediyodum yatış önerdi ben istemedim pazartesi kontrole gitcem tekrar yatış yapabilirlermiş ama hareketleri normal şuan yatış yaparlarmı