Hs20 Arkadaşlar ben bisey danışmak istiyorum 21. Haftaya girdim hamilelikte ama iki gündür süt beyaz akintim var başka olan arkadaş var mı yada hemen doktora mı gitmeliyim rahatsızlığım yok başka sadece grip oldum bide bu var. fikri olan arkadaşlardan yorum bekliyorum lutfen
mervegedik Hs20 gebelikte akıntı çoğalması normal karsilaniyo canım kokusuzsa endiselenme ama için rahat etsin istiyorsan doktora git derim
Hs20 mervegedik sağol canım koku filan hiç bisey yok ama şimdiye kadar olmayıp iki gündür olunca tedirgin olmadim değil bende en iyisi buraya bi danisayim dedim