Kızlar dün sabahtan beri belimde karnımda ağrı vardı ama hep düzensizdi. Bugünde yine aynı saat 3lerde başlayan parça parça avuç içi gibi su gelmeye başladı benden 6 7 seferdir geliyor ped koydum o da ıslandı ama hiç ağrım yok şuan sudur demi gelen tecrübeli anneler söylenilir mi