ikiprensannesii_ esin sorun çıkmayacağını nerden biliyor? Grilik icin soylemiyorum ama o muayeneyi olsa iyi olur. Benim oglumun ilk komtrolde gozlerimde daha damarlanma olusmamis demisti. Uc hafta sonra yeniden gittik, evet biraz korkutucu ama gozu ne durumda orda ogrendik. Bizle birlikte ikiz kızlari olan bi aile vardi, kizlardan birinin gözü iyiyken allah korusun ama digerininin görememe ihtimali oldugunu ogrenmisler daha once. O yuzden bu muayenelerin aksatılmamasi gerekiyor bir sey varsa onune gecmek icin. O yuzden esinle konus yaptirin mutlaka