0cerenk1 Kızlar normalde pms döneminde şişer benim gögüslerim, anlarım ki adet olacağım ama yumurtalama biter bitmez erken şişti bu ay, ağrılı da geçiyor günlerim. Acaba erken gebelik belirtisi olabilir mi?
meryela 0cerenk1 ben de aynı durum olmuştu on günden fazla vardı hatta ama adet olmuştum. Bence hormonal
ikizlerkadini 0cerenk1 ben letu ilacı kullandım iki doğurganlık ve yumurtlama günlerim cok ağrılı geçmişti ilac kullandınız mı
glcnylmzz 0cerenk1 bir ay aynı durumu yaşadığımda araştırmıştım yumurta çatlamamasından kaynaklı da olabiliyormuş veya vücudumuzu çok dinleyip belirti aradığımızda hormonlar bu şekilde tepki veriyormuş o ay farklı hissediyorum ben bu ay tutacak derken regl oldum
0cerenk1 anneyim01 yani normalde adete yakın şişer vücudumu tanıyorum ama yumurtalamayla birlikte şişmesi acaba dedirtti bana🙏🏻
Miniminibirler 0cerenk1 gecen ay aynı oyle oldu. Hıc olmazdı dedım kesın tuttu tamam hamileyim ama regl oldum. Ucları fılan cok agrımıstı bi de şişmişti göğüslerim ama kısmet olmadı insallah sızınkı gebeliktendr
biryolcu0292gmailcom Geçen aynısı başıma geldi hatta kasiklarim bile cok ağrıyordu meğersem kendimi cok dinlediğim ve güçlü yumurtlama olduğu icin olmus 2 gunde adetimde gecikme oldu ama hamile degilim vucudum beni yanilitmis