ozdemir123 Bu sorum doğum yapan arkadaşlaraaa , kızlar en son ultrason ölçümündeki bebek kilonuz neydi ve sizin bebişler kaç kilo doğdu yani arada pek fark var mı
beyzzsenturkkk ozdemir123 3.200 civarı dediler 2.950 doğdu hastaneden cıkarken 2.800-700e geriledi ödem vs su an 22 günlük 4 kg
ozdemir123 asil15 banada şuan 4250 dediler bu cuma günü sezaryen planladık daha da kilolu doğar mı diye endişe ediyorum
asil15 ozdemir123 o maşallah doğduğu gibi kalmıyor zaten sisi inince 200 300 gram gidiyor artı boyuda uzun olabilir
ozdemir123 asil15 kilosunu duyunca boyunu sormayı unuttum 😅 evet şişlikleri indiğinde biraz daha azalabilir
_efinah08 ozdemir123 ablama bayramdan 1 hafta önce 3500 demişti doktor bayramın 3.gün doğum yaptı 4200 olarak
egeemomms ozdemir123 doktorum bana kilosunu net söylememişti hiç hep 3500 felan diyordu 3.814 kilo doğdu