skyramom Kullanan var mı kızlar? Gebelik planladığımız dönemde eczacının önerisiyle almıştım kullanmaya başladıktan 12 gün sonra hamile olduğumu öğrendim. İçeriği bana güzel geldi ama kullanan var mı merak ediyorum yorumlarınızı🙏🏻
gkcgk skyramom ben ilk gebeliğimde kullandım, şimdi yine gebeyim olmadan önce 1 kullandım, şimdi ise hamile olduğum için 2 ye geçtim içeriği gayet yeterli ben bir sorun yaşamadım
_Mom5833 skyramom Bende kullanıyorum gebeliği öğrendikten sonra almıştım 1kutudan sonra 2 ye geç dedi Dr um öyle devam ediyorum güzel memnunum ben.
skyramom nafiye66 gebelik planlarken folik asite başlamam gerektiği için eczaneye gitmiştim. Eczacı bu ilacı önerdi içerisinde bebeğin ihtiyacı olacak tüm vit ve mineraller var dedi hem 1. trimesterda hem de hamilelik öncesi kullanılıyormuş
skyramom yurdtas 2 üçüncü aydan sonra kullanılıyor demişti bana eczacı ama 1 i hem hamilelik öncesi hem de ilk üç ay kullanmak lazımmış
yurdtas skyramom doktor kontrolünde sorun olmadı kendi doktorunuza ben hemen geçmiştim hamilelik için olanlara elenatal 2 ve regenesis max kullandım gebeliğim boyunca tabi 3.aydan sonra eklemeler oldu ekstra