samaa_ aynen ama doktor bir şeyin yok dedi özele gideceğim ya devlettekiini sevmedim bir de oraya sorayım bakayım başka doktor tavsiyesi alayım döngüüm uzun ondan dolayı ama hormonlarım normal .. araştırdım da bu ay kimyasal olduğu için galiba bu kadar geç oldu gerçi diğer ay da 23. gündü ben de bilmiyorum vallahi .. bir çocuğum da var ve tek geceden oldu