iremakky Kızlar 37. haftaya girdim ama içimde bitmeyen bir enerji var 1 haftadır böyleyim sürekli evde birşeyler yapıyorum yoruluyorum aslında ama oturamıyorum asla eşim bile farketti bu durumu sizce doğum yakın mıdır ilk gebelik olduğu için anlayamıyorum