tuba_grz düzenli olarak olmuyorsa korkmayın bence. Ben 25 26 li haftalarda cok fazla bicak gibi girip çıkan agri vajinal agri sizi yaşadım. Enfeksiyon sandık cikmadi nst ye girdim sanci cikmadi normal gebelik agrilariymis. Agri olmaması icin sürekli yatmak gerek bence. Suan da 30. Haftam biraz is yaptim vajina agrisi ve bel agrisi yasiyorum